Vilkår

1. Fortrydelsesret
Kunden har ikke fortrydelsesret, når support er udført af KE-IT!.

2. Tekniske krav
Det kræves at computeren kører Windows hvis fjernsupport skal udføres.

3. Sikkerhed
Når der foretages fjernsupport, er det altid via en krypteret forbindelse.

4. Erstatningsansvar og force majeure
SN-Service kan ikke holdes ansvarlig for tab af data.
SN-Service er ikke forpligtet til at betale erstatning, såfremt fejl eller mangler skyldes forhold uden for KE-IT’s kontrol, herunder pludselig opstået fejl på hardware, lynnedslag, oversvømmelser, ildebrand, krig og lockout.

5. Betalingsbetingelser
Betaling skal foretages senest 8 dage efter modtaget faktura.

6. Persondata
Personlige oplysninger som indsamles via dette website og evt. e-mail kommunikation vil blive behandlet som fortrolige oplysninger.

7. Kundens data
Data på kundens computer behandles som fortroligt. KE-IT er ikke ansvarlig for at undersøge om data er lovligt, eller om licens betingelser er overholdt.

8. Support
Kunden er velkommen til at henvende sig telefonisk, via e-mail.

der kommer chat på KE-IT