OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL


Vilkår

1. Fortrydelsesret Kunden har ikke fortrydelsesret, når support er udført af KE-IT!.
2. Tekniske krav Det kræves at computeren kører Windows hvis fjernsupport skal udføres.
3. Sikkerhed Når der foretages fjernsupport, er det altid via en krypteret forbindelse.
4. Erstatningsansvar og force majeure SN-Service kan ikke holdes ansvarlig for tab af data. SN-Service er ikke forpligtet til at betale erstatning, såfremt fejl eller mangler skyldes forhold uden for KE-IT’s kontrol, herunder pludselig opstået fejl på hardware, lynnedslag, oversvømmelser, ildebrand, krig og lockout.
5. Betalingsbetingelser Betaling skal foretages senest 8 dage efter modtaget faktura.
6. Persondata Personlige oplysninger som indsamles via dette website og evt. e-mail kommunikation vil blive behandlet som fortrolige oplysninger.
7. Kundens data Data på kundens computer behandles som fortroligt. KE-IT er ikke ansvarlig for at undersøge om data er lovligt, eller om licens betingelser er overholdt.
8. Support Kunden er velkommen til at henvende sig telefonisk, via e-mail. der kommer chat på KE-IT 

Fjernsupport – Når det er svært at beskrive problemet i hele Danmark på telefon, mail.

Til særlige problemer og opsætninger kan det være en fordel at arbejde direkte på den berørte PC. Det kan vi gennem fjernsupport. Vi yder fjernsupport  hvor vi efter aftale med dig kan få adgang til din PC eller MAC. Her kan du følge med i, hvad vi laver, mens fjernsupporten står på. Bemærk, at du skal kontakte vores kundeserviceafdeling på Email: info@ke-it.dk for brug af fejlsupport.

kommer også ud til kunden efter aftale.

 køre ud til dig efter aftale med kunden.  

siger beste for kunden. Og vi har altid Gratis kaffe (petter lassen kaffe) mens du venter.

Dette er muligt at komme på med din computer/PC til Reparation på værkstedet (det skal aftales inden) som ligger ved Assentoft ligger kun 10 minuter fra motorvej E45, afkørsel 43, Sdr. Borup .

Men vi du kommer værkstedet, det skal aftales inden. Pr. tlf. ellers pr. mail.

Hilsen KE-IT ellers Klaus Emilius IT som KE IT står for.


Support.

Genstart computeren. Computeren starter men der er sort skærm. Computeren er langsom. Der er ingen lyd. Musemarkøren hopper/ustabil. Kan ikke komme på Internet. Hvad er forskellen mellem en virus og en orm. Hvad er malware. Hvordan ved jeg om jeg har virus eller spyware. Hvad bør jeg gøre hvis mit virus program melder at jeg har virus eller spyware. Vil en virus fjernelse få min computer til at arbejde hurtigere. Hvad er kritiske system opdateringer. Hvordan ved jeg at min computer er sikret mod virus. Support. KE-IT yder telefonisk, mail og support. (chat support kommer den er ikke klar i nu) Klik her for at se hvordan du kommer i kontakt med KE-IT. Hvis du endnu ikke har modtaget svar inden for tidsperioden på 24 timer, har jeg sandsynligvis ikke modtaget mailen. Prøv venligst at skriv igen ved at klikke her. Genstart computeren. Det bedste råd er oftest de mest simple. Virker din computer ikke som normalt, så prøv at genstarte og se om det hjælper. Computeren starter men der er sort skærm. Tjek at skærmen er tændt (lys i diode-lampen) og at kablet mellem computeren og skærmen sidder ordentligt. Sluk og tænd skærmen. På nogle skærme findes der en Auto knap, prøv at trykke på den. Prøv evt. med en anden skærm. Hvis computeren bipper, noterer bip-sekvens og tjek i manualen til computeren. Det er normal RAM eller grafikkort problem. Computeren er langsom. Scan harddisken. Kør en defragmentering. Opdater computeren. Genstart computeren. Der er ingen lyd. Tjek i enhedshåndteringen at lydkortet er rigtig installeret. Tjek under Start, Programmer, Tilbehør, Underholdning, Lydstyrke at der er skruet op for volumen. Musemarkøren hopper/ustabil. Ved optisk mus prøv en anden musemåtte. Ved kugle-mus prøv at rense kuglem med sulfo-vand og ruller i musen med isopropyl alkohol, kan købes hos Matas mv. Kan ikke komme på Internet. Tjek alle kabler sidder ordentligt fast i computeren, skærm og evt. vægudtag. Kontroller om du kan komme på evt. netværksdrev eller netværksprinter. Kan andre på samme netværk heller ikke komme på Internet, kan det evt. prøves at genstarte routeren/modemmet. Hvad er forskellen mellem en virus og en orm. En virus er et program, er gemmer sig og kopierer sig selv i et andet program, dvs. spredes fra en fil i systemet og fra computer til computer. Desuden kan den være programmeret til at slette eller beskadige data. Orme anses generelt for at være en delmængde af virusser, men med nogle vigtige forskelle. En orm er et delprogram, der kopierer sig selv, men som ikke inficerer andre filer. I stedet installerer den sig selv en gang på en computer og leder så efter en måde, som den kan sprede sig til andre computere. Når det handler om virusser, oprettes der flere inficerede filer på computeren, jo længere tid det tager, inden virussen bliver opdaget. Orme skaber derimod kom en forekomst af sin kode. Og til forskel fra en virus, er ormens kode fritstående. Med andre ord er en orm en separat fil, mens en virus er en opsætning med kode, som placerer sig selv i eksisterende filer. Hvad er malware. Malware er et fællesnavn for programmer, der er udviklet til at udføre en uautoriseret og ofte skadelig hændelse. Virusser, bagdøre. keyloggere, tyveri af adgangskoder og andre programmer med trojanere, Word- og Excel-makrovirusser, bootsektorvirusser, scriptvirusser (batch, windows shell, java, osv.) og trojanere, crimeware, spionprogrammer og annonceprogrammer er nogle eksempler på, hvad sabotageprogrammer kan dække over. Tidligere var det nok at kalde noget for en virus eller en trojansk hest, men inficeringsmetoderne og vektorerne blev udviklet, og ordene virus og trojanere er ikke længere nok til at definere alle de typer af sabotageprogrammer, der findes. Hvordan ved jeg om jeg har virus eller spyware. Tegn på at din computer har en virus kan være: At den er blevet sløvere end normalt. Ikke i stand til at åbne programmer. At den har pop-up samt anden uventet opførelse. Den eneste måde at finde ud af det er ved at scanne for virus. Hvad bør jeg gøre hvis mit virus program melder at jeg har virus eller spyware. Det bedste du kan gøre, er at fjerne infektionen så hurtigt som muligt. Venter du med at fjerne infektionen, kan det føre til dårligere ydelse, sikkerheds problemer og i ekstreme tilfælde tab af data. Vil en virus fjernelse få min computer til at arbejde hurtigere. Højest sandsynligt. Virus, spyware og malware bruger ofte ekstra system ressourcer, hvilket kan sløve en computer gevaldigt. Hvad er kritiske system opdateringer. Disse inkluderer forskellige system opdateringer, oftest til styresystemet. Større software udviklere som f.eks. Microsoft, Adobe og Java arbejder hårdt på hele tiden at holde deres systemer sikret og beskyttet mod angreb. Hvordan ved jeg at min computer er sikret mod virus. Det er næsten umuligt at være 100% sikret mod virus angreb, men man kan dog tage sig visse forholdsregler. At sikre sig at ens operativ system er helt opdateret, samt at sikre sig at man har et fuldt opdateret anti virus program er den bedste måde at holde sit system virus frit. Free scan  Online Scanner vis du ikke er sikkker prøv den.


(GDPR)

Privatlivspolitik

Behandling af personoplysninger – opfyldelse af kontrakt

I forbindelse med dit køb hos KE-IT har du oplyst en række personoplysninger, herunder særligt:

  • Dit navn
  • Din adresse
  • Din e-mailadresse
  • Dit telefonnummer

Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med ekspederingen af dit køb, da det er nødvendigt for, at vi kan opfylde vores del af handlen.

Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma, typisk GLS eller Postnord med henblik på levering af dine indkøb.

Datasikkerhed

Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.

Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.

Vi anvender tredjeparter til behandling af dine betalingsoplysninger i forbindelse med dine køb. Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Oplysning, indsigelse, ændring, dataportabilitet og sletning

Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til

KE-IT
CVR-nr. 40076662
Adonisvej 89, 8960 Randers Sø
Tlf.: 93929058

E-mail: Info@ke-it.dk

Hvis der er fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige, lige som du har ret til at få udleveret oplysningerne i et almindeligt format (dataportabilitet). Har du ønsker om ændring eller dataportabilitet, er du også meget velkommen til at skrive til os på ovennævnte e-mailadresse.

Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.

Hvis du ønsker at klage over KE-IT behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet på adressen Borgergade 28, 5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.


Åbningstider

Assentoft-it.nu KE-IT 

Åbningstider. : Kl. 12:00 til Kl.19:00 

 Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag,


Lukket:  Lørdag, Sømdag & helligdage: 

24. december Juleaften
 
31. december Nytårsaften

 


laver din maskine når du har tid.

Du kan kontakte KE-IT på:  info@ke-it.dk ellers 23 29 76 67 og aftale tid